Mijn acconavm

Voor alle online diensten kunt u snel naar uw eigen programma voor de aanlevering van uw facturen, uw boekhouding of uw salarisadministratie.
Hebt u vragen? Stuur dan een mail naar adviesservice@acconavm.nl.

Online diensten

Accompas

Het online administratiesysteem Accompas vereenvoudigt uw boekhouding en vertaalt uw input razendsnel in overzichtelijk gerangschikte managementinformatie. Alles gaat online. Inkoopfacturen, bonnetjes, verkoopfacturen kunt u heel eenvoudig uploaden. Via e-mail, app of scanner. Notificaties herinneren u aan te nemen acties, zoals het accorderen van aangiften en betalingen. Een bankkoppeling verwerkt de mutaties en ook uw loonjournaalposten kunnen automatisch worden ingelezen (als acconavm de salarisadministratie verzorgt). Zo is uw administratie continu bijgewerkt en up-to-date. En krijgt u méér inzicht in hoe u ervoor staat, waar u naar toe wilt en wat écht belangrijk is voor de toekomst van uw bedrijf. Accompas maakt gebruik van de volgende modules. Klik op onderstaande links om in te loggen.

WGS online, salarisadministratie en meer

Uw complete personeels- en salarisadministratie regelt u online met WGS.online (Loket). Onze online salaris- en personeelsadministratie is eenvoudig in beheer en bekend met uw CAO, uw branche en 24/7 beschikbaar. Niet alleen de salarissen, maar het volledige personeelsdossier met contracten, afspraken, declaraties etc. maken deel uit van acconavm WGS.online. U kiest wat u zelf wilt doen, en waarvoor u de professionals van acconavm wilt inzetten.

  • Inloggen in Loket – U wordt direct naar de nieuwe inlogpagina van Loket geleid.
  • Online helpdesk van Loket – Klik na het openen van de link op de button ‘werkgever’ voor relevante informatie.

Digitaal deponeringsportaal voor klanten van de controlepraktijk (nu Flynth Audit)

U kunt inloggen op het deponeringsportaal voor:

  • het akkoord geven op het publiceren van jaarstukken van middelgrote rechtspersonen bij de Kamer van Koophandel en
  • het raadplegen van uw dossier waarin opgenomen uw gepubliceerde jaarstukken.
  • Inloggen

Diverse programma’s

Wilt u wijzigingen doorgeven of een extra inlog aanvragen, raadpleeg uw accountmanager/adviseur.

Uw post digitaal ontvangen

acconavm zet de volgende stap op weg naar een papierloze organisatie, efficiënter en duurzamer. Dit betekent voor u dat u uw post per e-mail ontvangt, dat u digitaal documenten ondertekent en dat u uw facturen digitaal ontvangt.

Digitale post

Vanaf nu ontvangt u steeds meer post per e-mail.

Digitale handtekening

Voor het verzenden en digitaal ondertekenen van documenten zoals de jaarrekening of belastingaangiften maken we gebruik van Validsign. Lees de instructie.

Digitaal factureren

Veel klanten ontvangen al digitale facturen van acconavm. Binnenkort gaan we alle facturen digitaal verzenden. U ontvangt hierover nader bericht.