Kijk op strategie

Rekentool Kijk op strategie

Als ondernemer is het belangrijk om regelmatig in de spiegel te kijken. Waar sta ik nu, waar wil ik heen en hoe kom ik daar? Door welke items werd en wordt u geprikkeld bij uw ondernemingsstrategie?

Om u hierin een handvat te bieden, hebben we een zelftest ontwikkeld. We willen u hiermee prikkelen om ook voor uw eigen bedrijfssituatie de juiste focus aan te brengen en daarmee uw strategie uit te stippelen. Kort gezegd: laat u zien, laat u horen en creëer onderscheidend vermogen.  Creëer onderscheidend vermogen dat vertaald kan worden naar meer toegevoegde waarde.

De test kunt u zelf voor uw eigen situatie invullen. Laat hem ook eens voor u invullen door uw partner, een medewerker, uw adviseur of de relatiebeheerder van uw huisbankier. Hoe kijken zij aan tegen uw manier van ondernemen. Komt dit overeen met uw zelfbeeld?

Bij de test treft u 20 items of ‘prikkels’ aan. Geef elk item/prikkel een waardering met een cijfer tussen 1 (onbelangrijk of nauwelijks door geprikkeld) en 10 (zeer belangrijk of sterk door geprikkeld). Hoe was dit 5 jaar geleden, hoe is dit nu en wat verwacht u voor de komende jaren?

Kijk op strategie

Wilt u direct naar de test? U bereikt de test via onderstaande link.

Zelftest – Kijk op strategie

Whitepaper Kijk op strategie – tuinbouw

Download via onderstaande link de whitepaper Kijk op strategie – tuinbouw. Lees deze whitepaper alsof iemand u een spiegel voorhoudt. Wat betekent dit voor mij en mijn onderneming? Met de resultaten van de zelftest kunt u, vanuit uw eigen prikkels de ontwikkeling van uw eigen onderneming zien en vervolgens doorontwikkelen.

 

Ontvang nu uw gratis whitepaper
Kijk op strategie - tuinbouw whitepaper - november 2015.pdf
Advies nodig rondom dit onderwerp?
Vul het formulier in en wij nemen contact met u op
  • Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.



<< terug naar overzicht