Digitale handtekening
Voor het verzenden en digitaal ondertekenen van documenten zoals de jaarrekening of belastingaangiften gaan we gebruik maken van Validsign. Lees de instructie.
Via e-mail krijgt u een verzoek tot ondertekening van bijvoorbeeld de jaarrekening. Uw handtekening plaatst u digitaal en met één druk op de knop retourneert u de documenten naar accon■avm. Wij nemen telefonisch contact met u op voorafgaand aan de eerste digitale verzending. Dan checken we uw e-mailadres voor verzending van de privacygevoelige documenten. De rechtsgeldigheid van uw digitale handtekening is gelijk aan een traditioneel geplaatste handtekening.
Het juiste e-mailadres
Het is van groot belang dat wij over uw juiste e-mailadres beschikken, zodat u onze digitale post, de te tekenen stukken en de facturen correct ontvangt. Geeft u daarom wijzigingen van uw e-mailadres altijd door aan het secretariaat van uw accon■avm vestiging of stuur een mail aan digitaal@acconavm.nl. Vermeld hierbij uw klantnummer en uw contactgegevens.