Webinar: méér gemak en méér inzicht in uw administratie

Hoe organiseert u uw administratie? Hoe ziet uw archief er uit, in bakjes, een kast , een computer, of van alles een beetje?

De belangrijkste vraag is: hoe houdt u overzicht én inzicht, zonder onnodig veel tijd kwijt te zijn aan uw administratie. Natuurlijk wilt u zelf ook in één oogopslag zien hoe u ervoor staat.

Wij laten u graag zien hoe gemakkelijk het kan, tijdens het webinar ‘Méér gemak en méér inzicht in uw administratie’ met ACCOMPAS. Bent u erbij op 16 of 29 maart?

Steeds meer facturen ontvangt u digitaal. Hoe gaat u daarmee om? Print u alles om overzicht te houden? Of: print u het voor uw accountant ? Uw accountant gaat de nodige stukken dan weer inscannen……. Dat klinkt onlogisch….. Dat kan ook anders!
Ons programma ACCOMPAS sluit naadloos aan op de digitale facturenstroom. In het webinar laten we u graag zien hoe!

Meer grip op uw cijfers

U ontdekt hoe u de stroom aan facturen eenvoudig organiseert. Daarmee krijgt u tevens toegang tot het speciaal voor u ingerichte en toegankelijke digitaal archief. Wij verwerken uw administratie en u krijgt via het online dashboard inzicht in uw cijfers. Met periodieke rapportages die u helpen om koers te bepalen en tijdig bij te sturen.Beki

Bekijk onze webinars

In deze webinars krijgt u een live demonstratie van onze nieuwe technieken, ‘ACCOMPAS’.

Speciaal voor agrarisch ondernemers

Speciaal voor mkb-ondernemers

Deze webinars hebben plaatsgevonden op 16 en 29 maart 2021. De wet- en regelgeving kan inmiddels gewijzigd zijn. Op dit webinar is onze disclaimer van toepassing.

 

Details

Datum
16 mrt 2021

Tijd
Online mkb webinar: 19.00 uur en Online agro webinar: 20.30 uur

Contactpersoon
Bij vragen over dit webinar kunt u terecht bij Corrina Streppel: c.streppel@acconavm.nl









<< terug naar overzicht