http://webinar%20personeels-%20en%20salarisadministratie

On demand webinar: goed voorbereid 2022 in met Werkgeversservice

Het najaar is begonnen. Een goed moment om orde op zaken te stellen, zodat u als werkgever het jaar kunt afsluiten. Én een goed moment om u alvast voor te bereiden op 2022. Er verandert weer genoeg op het gebied van wet- en regelgeving voor werkgevers. Tijdens hét Werkgeverswebinar praten we u snel bij. Doe inzichten op en stel uw vragen aan onze adviseurs. Samen brengen we u en uw onderneming verder. Het webinar is on demand te volgen. Na aanmelding ontvangt u direct de link om het webinar te bekijken.

Meld u aan voor het ondernemerswebinar

Programma: hét webinar voor werkgevers

Tijdens het webinar lichten onze experts de nieuwe wet- en regelgeving voor werkgevers toe. Er veranderen belangrijke zaken. En het zijn roerige tijden, waarin personeel schaars is en een efficiënt proces belangrijk. Onderwerpen die aan bod komen zijn bijvoorbeeld:

  • Thuiswerken: nu dit behoort tot de dagelijkse gang van zaken, is het belangrijk het beleid hierover structureel op te nemen in de arbeidsvoorwaarden. Welke opties zijn er? En hoe zit het met de belasting op de thuiswerkvergoeding?
  • Reiskostenvergoeding: werknemers reizen niet meer iedere dag naar kantoor. Per 2022 verandert daardoor de 214-dagenregeling wellicht. Hoe werkt dat precies? En hoe zit het met de bijtelling van auto’s van de zaak, nu die misschien minder zijn gebruikt?
  • Werkkostenregeling: door de coronasituatie was de vrije ruimte van de werkkostenregeling tijdelijk verhoogd. Nu we langzaam weer teruggaan naar ‘normaal’, verandert dit weer. Wat kunt u doen om de vrije ruimte fiscaal aantrekkelijk te gebruiken?
  • Ouderschapsverlof: goed nieuws voor uw werknemers met een kind. Per 2 augustus verandert deze verlofsoort. Wat betekent dit voor u?

Andere onderwerpen die worden besproken:

  • eHerkenning
  • premies Aof en Whk
  • Wet arbeidsmarkt in balans (WAB)
  • Loket.nl

Aanmelden

Na aanmelding ontvangt u in uw mail een link, zodat u het webinar kunt bekijken op een moment dat het u uitkomt. Er is de mogelijkheid om tijdens het webinar vragen te stellen.

 

Over de sprekers

Ivo Dinjens is HR-adviseur Werkgeversservice (WGS) bij acconavm. Zijn expertises: HR-vraagstukken, salarisadministratie en het realiseren van een duurzame arbeidsrelatie met uw personeel.

Zijn collega Margot van der Kris is Salarisadministrateur WGS. Zij werkt dagelijks voor uiteenlopende klanten, in diverse branches en kent de inhoud van veel cao’s. Door een prettig samenspel met haar klanten en de accountant is zij op de hoogte wat er speelt in organisaties en kan zij hier met de salarisverwerking goed op inspelen.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over dit thema? Of direct samenwerken met een van onze WGS-specialisten? Neem contact op met uw acconavm adviseur of een kantoor bij u in de buurt. We zijn betrokken, snel en accuraat. En ontzorgen u in alle HR-processen. We onboarden snel nieuwe medewerkers, verzorgen de mutaties in de salarissen en regelen pensioenen, ziek- en hersteldmeldingen, premieafdrachten, loonaangiften, etc. Dit alles vanuit ons salarisverwerkingsprogramma Loket.nl en met betrokken medewerkers die voor u klaar staan.

Details

Locatie
Online webinar


Contactpersoon
Ivo Dinjens: i.dinjens@acconavm.nl









<< terug naar overzicht